FRITUUR - RESTAURANT MALBERG

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 950 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Frituur - Restaurant Malberg. Meer weten? Ontdek meer

15 jun 2026 om 10:17 eten was weer lekker en bezorging ging goed en vlot..
6 jun 2026 om 10:18 het smaakte nog altijd net zo lekker zoals vroeger, jammer dat de frieten koud waren en als tip geef ik mee pak de krokketen appart in ipv alles in 1 zak dumpen want de krokketen zijn plat kapot gedrukt in de zak en niet meer te eten
3 jun 2026 om 18:58 Smaakte lekker
29 apr 2026 om 20:36 Bestelling gedaan voor 19.00 uur. Half 8 maar ff gebeld waar het bleef. Stond klaar maar de bezorger was er niet. 19.50 eindelijk de bestelling ontvangen. Frieten waren zeer hard. Producten waren wel warm maar de snacks waren eveneens taai. NOOIT MEER!!
26 apr 2026 om 20:34 eten was lekker, goed ingepakt, correcte aflevering
19 apr 2026 om 22:09 goed verpakt goede kip sate erg lekker ook de spitzen zeker voor herhaling vatbaar. aardig personeel
19 apr 2026 om 21:31 na 1.5 uur wachten kwam de bestelling zonder de frietjes en salade aan. meteen gebeld, het zou meteen gebracht worden. na weer 30 min opnieuw gebeld! antw, verkeerd bezorgt! wilt u de friet en sla toch nog? eerste en laatste keer besteld dus!
19 apr 2026 om 21:17 eten was heel lekker, eten was goed verpakt met oa zilverfolie, de bezorger was beleefd en aardig ..verliep correct ..
29 mrt 2026 om 22:04 Goede hamburger, bitterballen niet zo ons ding, rest alles goed en netjes in orde. Nette communicatie, vriendelijk.
26 mrt 2026 om 18:52 ja hoor
20 mrt 2026 om 0:04 Heerlijk eten zo als altijd.
17 mrt 2026 om 7:32 heel goed.